1. Cum se livreaza produsele?
2. Cat costa livrarea prin curier?
3. Cat dureaza pana primesc comanda?
4. Locuiesc intr-o zona in care firmele de curierat nu au acoperire, cum pot primi comanda?
5. Cat costa ambalajele?
6. Cum pot returna un produs?
7. In cat timp primesc banii inapoi daca returnez un produs?
8. Ce fac daca un produs comandat ajunge cu defecte cauzate de transport?
 
 
9. De unde stiu ca bijuteriile sunt din metal pretios?
10. Vreau sa modific marimea unui inel. Ma poate ajuta un bijutier?
11. Ce este rodiul? (rhodium)
12. Cum pot proteja bijuteriile pentru a arata ca noi cat mai mult timp?
 
 
13. Conciliere amiabila. Cum procedez? 
 
1. Cum se livreaza produsele?

Produsele se livreaza prin firma de curierat rapid Fan Courier in 24 de ore de la confirmarea comenzii, in zile lucratoare, sau prin Posta Romana in zonele din afara ariei de acoperire a firmei de curierat. Comenzile se livreaza doar in Romania.  

 
2. Cat costa livrarea prin curier?

Livrarea este gratuita in aria de acoperire. In afara ariei de acoperire se adauga km suplimentari.  

 
3. Cat dureaza pana primesc comanda?

Durata medie este de 2 zile pentru comenzile expediate prin curier. In cazuri exceptionale pot exista intarzieri cauzate de numarul mare de livrari facute de firma de curierat, sau pricinuite de conditiile meteo, etc.  

 
4. Locuiesc intr-o zona in care firmele de curierat nu au acoperire, cum pot primi comanda?

In acest caz comanda va fi expediata prin Posta Romana gratuit.  

 
5. Cat costa ambalajele?

Ambalaje sunt oferite gratuit pentru toate produsele.   

 
6. Cum pot returna un produs?

Puteti returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea comenzii cu conditia ca acestea sa fie in stare vandabila. Nu se accepta din motive de igiena produsele cosmetice desigilate (ex: pigmenti, fond de ten; blush, pudra bronzanta, etc.) sau in cazul celor care nu au sigilii (ex. rujurile) produsele care au urme vizibile ca ar fi fost testate/folosite. De asemeni, in cazul cremelor si lotiunilor care nu au sigilii nu se accepta ambalajele din care lipseste o cantitate din produs. Nu se primesc bijuteriile cu pietre cazute, zgariate, cu urme de purtare.

Produsele se returneaza de preferinta in ambalajul original prin aceeasi metoda de transport folosita la cumparare. Produsele trebuie asigurate pe parcursul transportului de catre dumneavostra. Nu se primesc produsele cu ambalaje stricate din cauza ambalarii nepotrivite.

Inainte de a returna un produs trebuie sa ne contactati pe adresa vanzari@BePrecious.ro
Nu se primesc produse cu plata la livrare.  

 
7. In cat timp primesc banii inapoi daca returnez un produs?

In cazul unui produs returnat, dupa constatarea starii acestuia vi se returneaza banii pentru produs* in maxim 14 zile. (* valoarea rambursata nu poate fi mai mare decat valoarea achitata de client, returnarea unui produs pe baza caruia s-a beneficiat de o promotie pentru alte produse din aceeasi comanda va atrage dupa sine anularea promotiei din care a facut parte (ex. un produs + 50% din al doilea va atrage anularea reducerii de 50% in cazul returului unuia dintre produse, precum si a oricaror altor beneficii  sau gratuitati avute).  

 
8. Ce fac daca un produs comandat ajunge cu defecte cauzate de transport?

La receptia comenzii este IMPORTANT sa verificati integritatea coletului si a produselor din interior de fata cu agentul de livrare! Orice probleme cauzate de transport trebuie semnalate IMEDIAT curierului. Expeditorul nu este responsabii pentru eventuale neatentii ale personalului care manipuleaza coletele. Toate coletele sunt asigurate si cade in sarcina destinatarului  sa semnaleze orice nereguli (cum ar fi cutii aparent desigilate, cu urme de fortare, semi deschise, ude, strambate, incleiate) curierului sau postei in momentul preluarii sale. Orice semnalari ulterioare nu pot fi luate in calcul. Pentru orice situatie de acest gen ne puteti contacta la telefon 0765 481 560. Va rugam ca in aceasta situatia sa fie de fata si curierul sau personalul de la posta care v-a inmanat coletul.  

 
9. De unde stiu ca bijuteriile sunt din metal pretios?

Bijuteriile noastre sunt verificate si marcate de catre BNR in conformitate cu dispozitiile ANPC. Toate modelele sunt testate si apoi marcate de personal calificat. Fiecare bijuterie este insotita de certificat.  

 
10. Vreau sa modific marimea unui inel. Ma poate ajuta un bijutier?

Un bijutier calificat care are ustensile profesionale va poate ajuta sa modificati marimea unui inel chiar daca este un inel cu pietre sau perle. Inainte de a modifica inelul precizati-i ca bijuteriile sunt placate cu rodiu.  

 
11. Ce este rodiul? (rhodium)

Rodiul (rhodium) este un metal pretios foarte rar din aceeasi categorie cu platina (are aceleasi caracteristici chimice) folosit la placarea bijuteriilor din metale pretioase pentru a le conferi rezistenta la zgarieturi si luciu cu aspect de aur alb. Rodiul se foloseste si la placarea aurului alb si a platinei. O bijuterie de la Be Precious din argint placat cu rodiu va avea aceeasi frumusete ca o bijuterie din aur alb sau platina.  

 
12. Cum pot proteja bijuteriile pentru a arata ca noi cat mai mult timp?

Pentru a proteja o bijuterie este foarte important sa nu o purtati in timp ce faceti curatenie sau folositi substante active precum diluantii sau detergentii. Evitati pulverizarea parfumului peste lanturi, medalioane, cercei. Evitati sa pastrati bijuteriile cu perle in aceleasi compartimente cu bijuterii cu cristale, pietre ascutite sau metal. In magazinul Be Precious gasiti casete pentru bijuterii special gandite pentru a pastra mai multe tipuri de bijuterii. Nu purtati bijuteriile la mare sau daca intrati in contact cu sulf (la baile cu apa sulfuroasa).
Cand va spalati pe maine acasa evitati sa purtati inelele cu pietre.  

 
 
 
 
 
 
 
13. Conciliere amiabila. Cum procedez?

Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna cu Adriana Aftanase la adresa adriana [punct] aftanase [at] b e p r e c i o u s [punct] ro.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ambalare gratuita

Produsele sunt impachetate in hartie de lux cu panglici parfumate, in cutii si pungute pentru cadou.

Transport gratuit

Aveti transport gratuit pentru fiecare produs care respecta minimul de comanda (50 lei).

Certificat de garantie

Toate bijuteriile sunt insotite de certificat de garantie.